twinkle_twinkle Kızlar kızım 23 aylık idrar yolu enfeksiyonu belirtileri var ama bir haftadır idrar veremiyoruz. Torbayı takınca kıyametler kopuyor, altını açınca yapmıyor iki saat bekledim bişey yok.ya da oturup yapıyor alamıyorum kaba. Ama bezi bağlar bağlamaz yapıyor. Bır fikir istiyorum güzel anneler😶
durukusunannesi_ twinkle_twinkle ay tam bilmiyorum adını falan ama bezin üstüne takılan birşey varmış eczanelerde fln bilen anneler görür de yazar inşallah
twinkle_twinkle As06- evet daha öncede bu şekilde almışlardır ama doktor sen alırsan daha iyi olur öteki türlü çok korkar dedi. Bnde şimdilik kendim çözüm bulmaya çalışıyorum işte.
Haffuse Bi sekilde o torbayi tak, oyu larla oylala vs. Kupkuru olsun teni takarken, nemli olunca torba kayiyor.sonra bezini bagla ve bekle.. Kuriyken tkabilirsen, bez oldugu halde kolaylikla toplayabilursin
aliaras_2022 twinkle_twinkle ayyy bizde aynı sorunu yaşadık su içirdim ayran içirdim emzirdim inanılmaz çişi geldi ağlıyor sıkıştı yine de yapmam dedi hastanenin önünde arabada 2.5 saat bekledik en son baktım işemeye başladı hemen bardağı tuttum çok şükür verdik
Htc4504 twinkle_twinkle gece bebekler çiş yapmaz ama sabah uyanır uyanmaz mutlaka yaparlar idrar kabı varsa bekleyip yaptigi zaman onu tutun ona yapsın yarım saat içinde de tahlile vermeniz gerek öyle daha kolay olur
twinkle_twinkle Htc4504 bunu düşündüm ama eşim gece çalışıyor sabah gelip uyur o goturmezse bn götürene kadar 1 saat olur. Yarın sabah evde ama deneyeceğim inşallah bakalım.
Arsima19 Büyüdükçe daha zor poşeti takmak ama bebekken anlamıyorlar. En son verdiğimiz de ayakta bana sarılır vaziyette poşeti tuttup öyle veriştik öncesinde çok bekledik ama denk geldi gibi şans işi 😏
Htc4504 twinkle_twinkle herşeyimi hazırla sabah kalk yapmasini bekle yapar yapmaz al götür yarım saat icinde vermen gerek canım herşeyini hazirlarsan evden vakit kaybetmeden çıkarsın ve inan bana daha kolay olur dene bı insaAllah hâl olur
twinkle_twinkle Htc4504 ya evet çok teşekkür ederim. Ben goturmezsem kalacak yine valla korkuyorum bidr daha önce enfeksiyon dan hastanede yattı çok kötüydü 😥
karamuratbenim twinkle_twinkle bezini ters takabilirsin o sırada meyve suyu ayran vs gibi içecekler verip beklersen çabucak alırsın yada bacağına soğuk su dokundur öyle üşüme hissi gelince çabuk çişini yapar diye düşünüyorum. Ama bezini ters takıp beklesen daha iyi olur. Yada izin verirse altına poşet koy bakkal poşeti geçir bezini tak biraz bekle yaparsa poşete yapar sende kolayca alırsın zaten
Htc4504 twinkle_twinkle Allah yardımcın olsun insAllah sonucu temiz çıkar güzel düşün güzel olsun hiç poşetle filan uğraşma uyansın biraz durup hemen yapıyorlar bende bebeğimin tahlili vardı yaptiginda evden nasıl çıkıp gittigimj hatırlamıyorum bir an önce vermek için valla çok zor Allah kolaylık versin insaAllah olur sonucuda temiz çıkar içini ferah tut