livanurvealpinannesi61 canım yorumlara baktım da neden kendini yoruyorsun anlamadım.. ben de 6 ay sadece anne sütü verdim 3 doktor gördü kuzumu hiçbiri de su ver demedi. Gelişim geriliğiyle doğdu 6 aylıkken 8800 gramdı. Doktorlar hep çok iyi bakmışsın derdi. Bazı şeyleri uzmanlar bilir bazılarını da biz daha iyi biliriz diyorlar boşver. İnşallah tutarlı olurlar hiçbir konuda uzman desteği almazlar da sanmıyorum. niye ellerini yorup bir şeyler anlatıyorsun.mamayı bilemem ama anne sütü alanlara da hiç su ver diyen duymadım görmedim. Vakayı bilmiyoruz burdan hiçbir şekilde anlayamayız belki susuzluğun birleştiği birkaç etkenle yatış yapılmıştır. illa bir şey bulurlar söyleyecek boşver yaz bebeğiydi benimki de ben de vermedim hiç su sıkıntı da yaşamadım. 6 aydan sonra verdim ilk başlarda çok sevmedi şimdi 14,5 aylık 200 ml biberon hava sıcaklığna göre bazen 2 bazen 3 biberon içiyor. Çişinden anlarsın zaten susuz kalıp kalmadığını Mamaları bilemeyiz ama yorma kendini.