Oğlum nisan ayında kreşe başladı son 3 aydır geçmeyen öksürükle mücadele veriyoruz resmen . Uyurken yada koştuktan sonra cok fazla bi öksürük krizi oluyor balgamlı denemesiğim şurup kalmadı grintus litinol alerjı ılacı kullanıyo ama çözemedik . Gece uykusundan uyanıp en az yarım saat 1 saat öksürüuor en sonunda balgamdan kusuyor varmı öneriniz deneyimleyp fayda gördüğünüz . Bu arada tabiki doktora gidiyorum sürekli ama hep aynı şeyleri verip gönderiyor fayda etmiyor .