Birfincankahvee Merhaba dün oğlumun uyutularak bi diş çekimi 2 tane de kanal tedavisi yapıldı ama dün akşam dan beri ateşi var. Ne yapacağımı şaşırdım acile götürdük antibiyotik ve serum verdiler . Basınıza böyle bi olay geldi mi lğtfen yazar mısınız
durukusunannesi_ Birfincankahvee çekilen dişte enfeksiyon vardır vücuda kana karıştığı için olmuştur diye düşünüyorum. Antibiyotik faydalı olur inşallah