Gizemkaya Bebeğim şuan 16 aylık 17 aylık olmak üzere yaklaşık bir aydır gayet güzel yürüyor eğilip yerden bişeyler alabiliyor ama düştüğü zaman bir yere tutunmadan yenden geri kalkamıyor bu durumu yaşayanlar var mı acaba neden böyle