uynakbalina malesef psikoloğa gidiyorum ilk çocuğumu 12 haftalikken anomali teşhisi ile aldırmak zorunda kaldım ondan sonra travma oldu yani psikolog öyle söylüyor bide oğlum ameliyat olunca artık takıntı oldu bende malesef ilaç kullanmam gerekiyor emziriyorum oğluma karşı artık takıntılarım var