Eliztosunannesiii gündüz keyfine göre ne zaman isterse. Gece de öyle ama 3-4 saati geçirmemeye çalışıyorum uykusunu bölmeden uyurken emziriyorum.
Gündüz daha az uyuyor benimki çok sık uyanıyor iyi dalmıyor. Ama geceleri maşallahı var 9-10 gibi gece uykusuna geçer sabah 7 veya ,9 da uyanir.
Aralarda tabi uyandığı oluyor ama emip uyuyo genelde yine veya babasi sabah işten geldiği saatse biraz onunla oynayıp uyutur.
Biz çok konuşuruz bebegimizle oda tepkiler veriyor artık sesler çıkarıyor sesli gülüyor biraz biraz başladı. Eline birşey verdiğim de tutturuyorum bırakmıyor ama kendi henüz kavrayamiyor. Oyun halisina koyuyorum bazen anakucagina koyup oyuncaklar asıyorum. Ana kucaginda iken yemeğimi yapıyorum kahvaltımı yapıyorum. Eşim gece çalışıyor gündüz evde ama uyuyor, kalkınca o oyalıyor biraz da. Genelde kucak ister ama böyle böyle oyalamaya çalışıyoruz yoksa iş güç herşey kalıyor haliyle 🥲