Seymau Çok geçmiş olsun. Bende kronik reflü var maalesef 9 yıldır ilaç kullanıyorum. Hamileliğimin ilk 3 ayı dışında hiç ara vermedim hoş istesem de veremem. Bebeğim 13 aylık emziriyorum, doktorum mide koruyucumu kullanmamın bir sakıncası olmadığını söyledi. Dilerseniz bir muayene olun en uygun ilacı verecektir 🩷