kubratagram Kızlar eylülde işe başlicam bebeğime bakıcı bakacak eve kamera takacam o yüzden sizlerden kamera önerisi istiyorum kullanıp memnun kaldığınız
biranneikievlat kubratagram Ben sadece oğlumun odasında ttec IQ ürününü kullanıyorum. Hareket bildirimi, ses bildirimi, gece görüşü, içerisine hafıza kartı takınca kayıt etme vb. bir çok özelliği mevcut.
Eackr kubratagram önce kedimiz şimdi bebişimiz için Xiaomi kamera kullanıyoruz. Bir yılı geçti sanırım memnunuz
Mrysmg kubratagram benim babamin evinde evin girişinde lamba seklinde kamera var lamba gibi ışığı yanıyor ve sesi de duyabiliyorsunuz uygun fiyata almıştı isterseniz sorayim modelini
Eackr kubratagram https://www.hepsiburada.com/xiaomi-mi-360-1080p-dnebilen-gece-grl-ip-kamera-yeni-versiyon-p-HBCV00000M27FR?magaza=masterbilisim&url_src=and-product-detail
tugcetin26 kubratagram xiaomi c300 tavsiye ederim . Telefondan arka planda açık olmasa bile bildirim geliyor anında hareket algılandı diye veya kişi algılandı diye . Ben şuan çok memnunum 360 derece dönüyor telefondan da döndürebiliyorsunuz . Sesiniz de gidiyor aynı zamanda konuşabiliyorsunuz 🌸 https://ty.gl/l3ild5ro59
Nova kubratagram Xiaomi 360 lar iyi. Görüntüsü de net. Hatta çocukla vakit geçireceği mutfak salon koridor vs. birkaç odaya birden koyun içiniz rahat eder. Bir de mutlaka kayıt yapın kameralarda.