Zeh_ra Merhabalar hanımlar kızım iki gecedir çok huzursuz dişleri kaşınıyor sanırım dış çıkaracak bu süreç için tavsiyeleriniz var mıdır?
ALPARSLAN_bey Bizde 5 ayligiz aynı dert bizde de var tedagil diye toz var onu aldım 4 gündür inanılmaz rahat şimdiye kadar niye almamışım diyorum çok fark etti rahatladı resmen
Bdee07 ALPARSLAN_bey merhaba benimde oğlum bugün tam 5 aylık oldu gündüz asla uyumuyor acaba dislemi alakalı diye düşünüyorum geceleri orta şeker herşeyi ağına götürüyor çok arada ve zordayım sizinde byle uyku problemi fln varmiydi
ALPARSLAN_bey Bdee07 aynen bizde ürün tam beş ayligiz hiç uyumuyordu gündüz toplasan yarım saat uyumuyordu sürekli aglamakli ilacı aldıktan sonra düzeldi 2 sefer uyuyor 2 şer saat akşamda düzeldi uyumadigi için çok huysuzdu