Anonim01 Kızlar iki gündür hastayız ama elleri ayakları çok sıcak ateşi yok vücudu el ayağa göre soğuk sebebi nedir normal mi Acaba ?
Fulihkn Anonim01 vücudu soğuk olması genelde üşüdüğü anlamına gelir ama el ve ayaklar sıcak diyosunuz. Doktora götürün bence
Zumra_Fatma Anonim01 bebeginiz kac aylik eger dis donemiyse gayet normal ayak tabani ve avuc ici sicak vucudu duzensiz ateş var isede