yigithanmom54 @
esrathegulcesmom
momft25
minikkoalanınannesi halime hanımdan eğitim aldım. Kendisinin 2 farklı eğitim süreci var. Birinde süreci anne olarak siz yönetiyorsunuz. Diğerinde halime hanım bizzat kendisi yönetiyor. Arkadaşların 4 bin tl dediği süreç halime hanımın kendisinin yönettiğidir. Ben seminer paketi alıp süreci kendim yönetmiştim. Bebeğim 5,5 aylıkken eğitim aldım. Bugün tam 10 aylık. Uykuları düzenli. Kendime ve eve vakit ayırabiliyorum. Benim dışımda bakıcısı ananesi babası herkes uyutabiliyor. Sıfır ağlatma olduğu için Eğitimin süresi bebekten bebeğe değişiyor. Biz 21 günde tamamladık eğitimi. Aşırı memnun kaldım. Tavsiye ediyorum. İnstagram mesaj atarsanız size de daha detaylı bilgiyi verirler 🌸