Kızlar bebeğim de kusma başladı daha 3 aylık emziriyordum mama da verelim dedi doktorumuz ama o kadar kusuyor ki doktorumuz cavisgon başladı ama hala geçmiyor bende çok üzülüyorum bütün yediği dışarıda hep üst baş beş dakika aynı üstü giyemiyoruz üst başta önemli değil tek sağlığı iyi olsun ac kalıyormu korkusu çok şimdide çişi sarı gibi olmuş neden küçük tuvaleti sararır kızlar ya