Günaydııın güzel anneler. Bebişlerinizle keyfiniz yerindedir inşallah 🌺 gelelim konumuza TIRNAK😂 ya ben uyurken kesiyorum uyanıkken asla durmuyor korkuyorum etini kesicem diye (bir kere kestim çok ağladık ikimizde bilerek zarar vermişim gibi hissettim) sizde durumlar nasıl? Uyanıkken tırnak kesen anne bordo berelidir ya😂