Aysenur_kacar Kızlar Hamilelik dönemimde saçımı boyayacaktım ama cesaret edemedim bebeğime bişey olur diye hamilelikten sonra yapayım dedim yine tereddütteyim sütüme bişey yapar mı diye saç boyamak sakıncalı mı emzirirken bilgisi olan yazsın
Adelsmomm Aysenur_kacar evet diplerini boyamamanız gerekiyor, kimyasallar sütümüze karışıyor maalesef