Sehirdegeceyarisi Merhaba arkadaşlar 21 numara Vicco almıştık kıştan yaza çocuğun ayağına olmadığı için hiç giydiremedim etiketli kutusunda 380 e almıştık 350 ye satmak istiyorum
Zeynepcndr3 Sehirdegeceyarisi Üste kalsın ✨ Yanlış anlamayın hiç kullanılmamışta olsa ikinci el olarak sayılıyor daha cazip bir fiyat olmalı o yüzden aldığınız fiyatı diyorsunuz neredeyse canım bebeğim kız o yüzden üste kalsın diye yazıyorum 🥰
Sehirdegeceyarisi Zeynepcndr3 öyle ama hiç kullanılmadı sıfır etiketli ürün bende onun yerine tekrar ayakkabı alacağım çocuğuma ihtiyaç olmasa direk hediye gönderirdim yada bir köşeye atar unuturdum