Fkb30 2dunya1blog hayır ikisi aynı şey değil emzirme ödeneği 500 TL doğum parası ayrı çalıştığınız süre boyunca alıyorsunuz oda eğer tam gününüzü tutuyorsa 25.000 alırsınız ben öyle almıştım.
sevilk İkisi birbirinden farklı şeyler doğum parası raporlu olduğunuz süreçte alınır, işveren tarafından işlem yapılır. Emzirme ödeneği doğum sonrasında hastane tarafından işlem yapılır, tek sefer yatırılır :)