Bebeğim 5 ay 22 günlük Ekim ayının başında sağlık ocağına gittik o zamandan bu zamana kadar sadece 300 gram almış hemen hemen iki ayda 🙁 ek gıdaya başlama kararı aldım günde iki kez sma veriyordum ayrıca anne sütü ama sütüm sanırım yetmiyor göğüslerim genelde boş gibi yumuşak yumuşak , bebeğimin kilo alımını hızlandırmak için bana mama olarak ne önerirsiniz ek gıda olarak ne yapmalıyım akıl verin lütfen canım çok sıkıldı 😞