hayallmom bir kat fazla olayı yeni doğduğu zamanlarda oluyor. Şuan mesela bebeğim zıbınla geziyor, ben çıplak mı dolaşayım 😂 bende tişört ve şortla geziyorum evde mesela. Anlarsınız zaten hava sıcak mı değil mi, herkes buharlaştık diyor zaten bu havalarda zıbın yeter. Ama mesela bir kaç gündür serinledi hava ben tayt üzerine tişörtle çıkardım dışarı