Anneogul- Kızlar sütüm azaldığı için bestlak damla aldım dün . kullanıp gerçekten faydasını gören var mı acaba
Farya_momm Anneogul- Benim sütümü aşırı fazlalastirfi bu yüzden mastıt oldum artık kullanmıyorum ben zaten çoğum.tek göğsümu emiyor diğerini emmiyor ama ise yarıyor
Cekiyorum_Gulumse Anneogul- bende dün bu postu acmistim🤭 dün başladım içmeye 3 kere ben sabah öğle akşam 20 ser damla alıyorum ve bol su tüketiyorum inşallah ise yarar 🤲🏻