Sezeryn olali 8 ay oldu spinal oldm ama dogum yaptiktan 2 3 ay sinra bir sirt agrisi oldu inanlmz aglicam artk i derece oluyorm bazen doktra gttm sinir skismasi dedi ilac verdi.migdeme dokndu icimedm fizk tedvi dedi basina boyle bsy gelen vrmi acaba neler yaotnz acaba ne gibi bir yol izlednz