Bugleminannesi28 Kızlar elinde bu abiyelerden olan var mı satmak isteyen ay bunların ikinci elini arıyorum bulamadım asla
fatmaa37demir Bugleminannesi28 özel dikim olduğu için sıfır olduğu için 350 ye koymuştum satışa😅 ama siz aklınızda ki rakamı söyleyin yardımcı olurum mutlaka
Bugleminannesi28 fatmaa37demir ay valla haklısınız aslında özel dikime bile fiyatı iyiymiş malesef benim bütçe en fazla 250
fatmaa37demir Bugleminannesi28 eger dolap kullaniyorsaniz size o zaman 250 yaparım. Kargo da 25 tl orda. 275 e sizindir 😊
Bugleminannesi28 fatmaa37demir ay gerçekten mi teşekkür ederim peki detaylı görsel atabilir misiniz üzerinde vs. Hiç mi fotoğraf yok tam modeli anlayabilmek için bide ölçü verirmisiniz
fatmaa37demir Bugleminannesi28 tabi orada resim mevcut detaylı. Siz kullanıcı adınızı yazın etiketliyim sizi