Bebekim ben ilk zamanlar emzirir gibi 2 saati geçmedim hatta 2 saat bile beklemediğim oldu çok zor oluyor maalesef uyku diye birşey olmuo bebek uyurken süt sağdım hep keşke emseydi sizinki ne kadarlık sonra süt kanallarım açıldı sanırım sütüm çook arttı bu sefer de sancıdan duramadım sağmamak için kendimi zor tuttum iğne batmaları oluyordu bebeğim 7 aylık olacak 3 haftadır günde 4 kez falan sağıyorum o sancılar azaldı göğüs lerim terbiye oldu sanırım süt için mısır ve malt içecek faydalı bence joker in multimalt mı ne war 1 tane içtim süt sancısından duramadım resmen birde bol bol su için