Kızlar nolur bir şeyler söyleyin. Kan vermeye gideceğim bugün akşam ama çatlıyorum meraktan. Adetim 6 gün gecikti test yaptım 5 dakika bekledim hiçbie şey çıkmadı. Testi kutusuna koydum kaldırdım. Sabah uyandım silik pembe bir çizgi görünüyor ama 12 saat geçti sonuçta çizgi ne zaman çıktı bilmiyorum. Ciddiye almalı mıyım kızlar ne yapayım sizce?