Yagmur_24 Mihros18 4. Ayından beri çekiyorum şu dıurumu geri dönmeyi bilmediği için orda kalıyo gel beni kurtar die ağlıyo bi de uyanmaz. 5ay 23 günlük eskiden gece uyurmuş meğer anlamamış kıymet bilmemişim şimdi öyle bir şey yok😂😂
3goktgmom Mihros18 bizde o ayda ayniydik zombi gibiydm uykusuzluktan dönüyordu uyanıp ağlıyordu 1 hafta içinde dönüp kafasını yan koyup geri uyumayı keşfetti az sabret geçecek