Diş çıkarıyor olabilir. Uyku döngülerini tek başına atlatamayıp memeden destek alma ihtiyacı duyuyor gibi geldi bana. Hastalıklardan sonra benim kızım da her şeyi daha sıklıkla ve daha fazla istiyor. Sonra sıklığı azalıyor ama yeni diş ya da hastalık devreye girip başa sarıyor. Benim tecrübeme göre (10 aydır anneyim) annelik böyle bir şey. Ben hala her saat başı uyanıp meme istemesiyle uğraşıyorum. Şimdi diş çıkarıyor, üzerimde yaşıyor diyebilirim. İsyan etmeyi bırakınca alışıyor insan😅