Nrc-2 Anneler selam. Yaklaşık bir haftadır ciddi derecede uykusuzluk çekiyorum delirmek üzereyim. Başlarda regl dönemi diye takılmadım ama yok uykum gelmiyor 2 saatlik uykuyla duruyorum bana mısın demiyor🤷🏻♀️ kontak bir türlü kapanmıyor zihnimde. Kur allah kur düşün allah düşün çıldırıciiim. Bir de yine uyuyamycam diye gece olmadan strese giriyorum aranızda bu durumu yaşayan var mı ? İlaç kullanmak istemiyorum ama gidişat onu gösteriyor🤦🏻♀️
Zera Merhaba, oglumdan sonra uyku problemi basladi bende de, 5 sene olacak neredeyse hala duzelmedi. Demir eksikligi cikti bende, ne zaman demir ilaci alsam cok guzel uyuyorum ama almadigim zamanlar asla uyuyamiyorum.