Me4haba anneler 18 günlük bebegim var emziriyorum ve biraz rahatsızım öksürük ve bogazda gicik var bağışıklığımi korumam lazım zuhreanadan pektamin diye bi ürün var pekmez gibi içinizde kullanan oldu mu acaba
Emzirirken kullanabilir miyim icergi şu sekilde
Keçiboynuzu Ekstraktı, Karadut Ekstraktı, Kalsiyum oksit, Andız Pekmezi, Yağ Asitlerinin Magnezyum Tuzları (E 470b), Sitrik Asit (E 330), Polioksietilen sorbitan monooleat (polisorbat 80) (E 433), Beta Glukan (Arpa, yulaf kaynaklı), Çinko oksit, Menakuinon 7, (Vitamin K2), Kolekalsiferol (Vitamin D3), Sukraloz (E955),