Kızlar iyi geceler
Bebeğim 43 günlük. Emzirme danışmanlığı aldım silikon ucu bıraktırmak için ama kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Emzirme konforum gitti, bebeğim mememi hemen tutmuyor. Sürekli memeyi desteklemem gerekiyor, ağzından kayıyor, ağlıyor tekrar mememi tutturmam gerekiyor, danışman alışacak dedi ama motivasyona ihtiyacım var. Sürekli de ona olacak mı? Başaracak mıyım? Diye sormak istemiyorum o yüzden bıraktıranları merak ediyorum tekrar yatarak emzirebilcek miyim? Tekrar emzirirken telefona bakabilcek miyim? İnanın soğudum emzirmekten