Kbra_0101 internette 2-2.5 yıl geçmesi gerektiği yazıyor, benim kuzenim doğum yaptı ilk doğumu sezeryan ikinci doğumu normaldi, bebeklerin arasında 19 ay var normal doğumun süreci zor olduğunu doğumdan sonra kolay olduğunu soyledi, bu size kalmış eğer ikinci dogumu normal doğum isterseniz ve herşey yolunda giderse neden olmasın, bende özel hastanede doğum yaptım, benim doktorum normal doğumu önerdi ve ısrarladi ama ben sancıma dayanamayıp 5′cmle sezeryana alın beni diye yalvardım ve sezeryan doğum yaptım valla pişmanda değilim iyiki sezeryan olmuşum o sanci cekerken ölücem sandım çünkü