Az önce kavga ettik . Çocuk ağlayıp uyanıyo diye yeter ya sustur emzir dedi sustum .2. Kez yine aynısını deyince bağırdım da sonra sustu. Hasta halimle uğraşıyorum sen ne konuşuyorsun ya dedim atalım mı kızı yeter deyip duruyorsun dedim gık demedi bi de yardım mı edecek . Bazen hiç anlaşamıyorum bu adamla ya boğasım geliyor nerden düştüm buna diyorum