Kızlar dün akşam 18.00 gibi uyudu hiç bir şeyi yoktu, 1 saat sonra uyandı baktım ateşi 37.9. Calpol verdim falan 37.1 vs oldu sonra 36.5 düştü. Gayet iyi neşeliydi, 22.00 de uyudu. O saatten beri ateşi 37-37.2 çıkıyor. Şuan da 37 mesela. 36 civarına da düştü ama. 4 saatte bir Calpol Dolven dönüşümlü veriyorum. Düşmedi normal düzeylere. Doktora da hemen gitmek istemiyorum ama. Deneyimli anneler, sizce bu neden olur ?