Kızım 13 aylık emeklemeye başladığı günden beri yerinde durmuyor hiç mi yorulmaz bir bebek sabah uyanıyor yatana kadar ordan oraya zıplıyor herşeyi dağıtıyor yere atıyor evi eğitici kitaplar kartlar eğitici oyuncaklarla doldurdum yanına oturuyorum yüzüne bile bakmıyor ilgilenmiyor hiçbir oyuncağıyla 1 dk bile oynamıyor sıkılıp atıyor ben onunla oynamak istiyorum yine müsade etmiyor kitap okumak istiyorum orada yokmuşum gibi davranıyor mama sandalyesinde yemek yerken bile yerinde durmuyor birşeyler öğretmek istiyorum beni dinlemiyor başka şeylerle ilgileniyor sesleniyorum işine gelirse bakıyor gerçekten çok yoruldum artık ne yapmam gerek bilmiyorum hiçbirşey öğretmiyorum kızıma acaba dikkat eksikliği olabilir mi aynı durumları yaşayanlar fikir verirse çok sevinirim