Sevgili annelerim merhaba. Kızım 1 ay 13 günlük, son 2 3 gündür meme istiyor 2 dkyı geçmeden hemen ağlamaya başlıyor memeyi itiyor sonra tekrar istiyor sürekli bu döngü içindeyiz. Gazı olan bir bebek değil hemen çıkartıyor. Bu gece daha kötüydü, açlıktan ortalığı yıktı çok ağladı en sonunda sağdığım sütümü biberonla vermek zorunda kaldım o zamanda bayıla bayıla içti neden olabilir acaba? Genizi tıkalı gibi ondan olabilir mi acaba?