Kuzeybey2209 bende adet öncesi bir 10 gün kadar lekelenme oldu birkaç ay önce, tam bundan bir iki hafta önce kadın doğuma rutin kontrole gitmiştim, simir testi yapmıştı sonuç iyiydi, lekelenme için tekrar doktora gidemedim sonraki aylarda da olmadı ama kasık ağrısı yoktu bende.