ozgealpaslan uyku vakti gelince emzirdim güzelce karnı doyduktan sonra ayağımda 5 dk sallayıp sersemlettim sonra beşiğine bıraktım. Geceleri sadece suyunu uzattım içmek isterse içti başka şekilde hiç birşey vermedim. Park beşik kullanıyorum bu arada. Çok zorlarsa arada kucağıma alıp sarıldım ona anlattım artık büyüdüğünü kendisinin uyuması gerektiğini. Bazen biraz daha ayapımda salladım ama uykuya dalmadan beşiğine bıraktım yine. Döngümüz bu şekildeydi. Geceleri hiç almadım sadece suyunu uzattım arada pış pış sesi çıkardım.