Merhaba hanımlar,
1-2 gündür bebeğimin altını açtığımda ufak ufak silikon gibi parçalar oluyor şeffaf nedir bilen var mı? Hiç ıslak mendil kullanmıyorum hassas diye devamlı her altını değiştirdiğimde yıkıyorum sadece dışarı da ıslak mendil kullanıyorum molfix 4 numara kullanıyorum şimdiye kadar hiç böyle bir problem olmamıştı endişeleniyorum bebeğim 1 gün sonra 7 aylık olacak kız bebek