frigyalikibele Merhaba Ben 36 gün önce sezaryan doğum yaptım. 1 hafta önce de kanama bitmişti . Bugün yeniden başlamış . Bu doğum sonrası kanamanın devamı mi yoksa adet kanaması mi nasıl ayırt edebilirim ?