Lina_mom_ Kızlar elimde açılmamış aptamil 1 ve sma 2 no mama var stok yapmıştım sonra bebeğimin alerjik olduğunu öğrendim ilgilenen olursa satmayı düşünüyorum sma 2 no dışarıda 350 olmuş 320ye verebilirim 3 4 kutu var alan olursa