Arkadaşlar kızım 18.5 aylık em em diye çıldırıyor. Daha 1-1.5 ay öncesi günde 2-3 kere uyku geçişlerinde veya uyandığında emzirirken şimdi çıldırmış gibi sürekli istiyor. Uyur diye 10 da emzirdim uyumadı 1 saat sonra emzirdim uyudu. Biraz önce uyandı abartısız yarım saat çığlık çığlığa ağladı. Gündüz de böyle. Annecim uyuyalım uyandığımızda emeriz, süt şimdi gitmiş anne uyusun gelsin vs uydurabileiğin kadar hikaye uyduruyorum ama napacağımı bilmiyorum. 2 yaşına kadar emzirmek istiyorum ama acaba bırakmalı mıyız şimdi diye de düşünmeden edemiyorum öğretmenim birkaç gün sonra okul açılacak evde anneannesi bakıyor krizi tuttuğunda napacak kadın diye düşünüyorum var mı önerilerimiz ben şöyle yaptım rahat oldu vs gibi