Edasimeda Yeni doğum yaptım ilk 3-4 gün çiş ve kaka gayet düzenliydi ama bu 2 gündür bebek bir kez çiş yaptı doktora gittik bir problem çıkmadı daha çok emzirelim dedi ama genede yook beslenmem de iyi bu durumu yaşayan varmı nasıl çözebilirim
AliDemirinAnnesii Edasimeda Yenidoğan’da çiş direkt olarak beslenme ve enfeksiyonla ilgili. Başka bir dokta daha gidin. İdrar yolu enfeksiyonu da olabilir.