ikizannessi hayir olmadi 8-9 max 10 da yatiyordu sabahlarida 7.30-8.30 gibi kalkardi.simdi gunduz 2 uyku yapiyor saatleri genellikle her gun yakin zaman diliminde yapiyor bazen simdi sicaklardan hepimiz zor uyuyoruz 11-12 yi nadir buluyor onda da dus aldiriyorum sonra zaten uykusu gelip yatiyor sabahta 9 gibi kalkiyor.bizler mesela su saatte uyuyalim dedgmz zaman uyuyabiliomyz her zaman hayir bazen daha enerjik hissediyoruz bazen daha yorgun onlarda ayni her bebek farkli tabi benimkisi genelde gunduz uykusunu mutlaka yapan bebek oldu kendiside sakin bebek