Merhabalar, benim oğlum da 22 aylık bizim de şöyle bir problemimiz var 1.5 yaşına kadar oğlum çok güzel konuşuyordu biz gurbetteyiz ve çok sevdiğim bir komşum vardı oğlum doğduğundan beri komşumun kızı oğlumun yanındaydı kız da 5 yaşlarında. Oğlum kızın adını (defne) eltimin kızının adını bile söylerdi (erva) bunun yanı sıra baba git gel 1 den 5 e kadar rakamları da söylerdi biz ne desek tekrar etmeye çalışırdı. Velhasıl komşum atandı ve başka şehre gittiler şimdi oğlum adam akıllı konuşmuyor anniii baba mama meme dede nene takılı kaldı resmen. O kadar çok üzülüyorum ki ben okul öncesi öğretmeniyim her çocuğun sosyal çevresi ve bireysel özellikleri farklı biliyorum ama çok kafama takıyorum. Cuma günü doktora götürmeyi düşünüyorum bakalım o ne diyecek. Gerçekten kendi alanım da olsa çok üzülüyorum. Umarım konuşurlar biran evvel.