Bizimkisi de aynı şekilde yüzüstü dönüp yatıyor. bizim doktorumuz artık yenidoğan olmadığını nefessiz kalsa ses çıkaracağını size yakın yattığı sürece bir sıkıntı olmayacağını belirtti. Tabi arada kontrol etmek zorunda hissediyor insan kendini onun dışında hiçbir şey yapmıyoruz.