Hanımlar Allah rızası için bilgisi olan yardımcı olun gerçekten artık napicam bilmiyorum! 2 ay 15 günlük bebeğim meme + mama ile besliyorum ama doğduğundan beri sadece tek memeyi emer asla iki memeyi tek seferde içmez hatta bazen bir memeyi bile bitiremez Dr mama verin demişti günde bir en fazla iki defa veriyordum mamayı 90 ml gayet güzel içip bitiriyordu . Ama artık oda yok mamayı ne kadar aç olursa olsun asla emmiyor hepsini döküyor memeyi ise 2 saatte bazen 4 5 saat uyur memeye geldiği zmn hemen emmek istiyor fakat memeyi aldıktan sonra en fazla 5dk emiyor yada bazen boğazına kaçıyor ve bir daha kesinlikle emmiyor tekrar uyuyup uyandıktan sonra yine emer oda 5dk nedir bu neden böyle yapıyor anlamıyorum.
gazlı bir Bebek te değil!! Uykusu gayet güzel beni rahatsız etmez çok zor bir Bebek değil yani ama işte bu emmek istememesi ve mamayı da istememesi beni çok üzüyor ,😔 ne yapmalıyım yardım edin lütfen ❓❔❓