Minikpankekim 4.ay zor bir ay bebekler için.O yüzden sormuştum..Belki bu ay böyledir diye..Aklıma gelen gece gündüz ayrımı yapamıyor diye düşünüyorum..Geceler için uygun ortam,loş ışık,sessizlik onun için iyi olabilir.Uyku öncesi ılık bir banyo uykuya geçişini hızlandırabilir..Sabhları da o kadar geç kalkmaması gerek çünkü ne kadar geç kalkarsa,gece uykusu o kadar geçe kalır.Gün içindeki şekerlemeleri en son 18.00 gibi son bulsun..