fadjobe87 her şeyi çok iyi bir anormallik yok büyüdüğünü fark ediyorum ama tartıda hiçbir ölçü yok ben de doktora götürdüm çok sağlıklı çok iyi dedi ve tarttı 7.700 çıktı sağlık ocağındaki tartıda problem varmış 3 farklı tartıda ölçtük hep aynı çıktı içim rahatladı şükür ki