girl_mother Mama kullanan anneler bakarmisiniz lütfen bnm bebeğim sadece 60 yapıyorum onuda zar zor iciriyorum genelde 20 cc yarım bırakıyor
DNZTNR girl_mother hangi mamayı kullanıyorsun canım onun uzerinde yazıyordu ben Bebelac gold kullanıyorum onda şuan bebeggim 30 günlük ve ve 90 CC kullanabilir yazıyordu denedim fazla geldi 60 CC kullanıyorum oda yetmiyor gibi bende bilmiyorum ne yapsam 🤭 20 günlükten beri 60 CC kullanıyorum
izd girl_mother bana doktor 1 aylıklen 30-45-60 şeklinde yükselterek dene demişti. Ama ben emzirmeye devam ettiğim için mamayı hep minimum tuttum, 3*30 gibi. Sizi emiyor mu halen?
girl_mother DNZTNR bizde 27gunluguz oyüzden bende içmesini istiyorum gazdan dolayı similac verdi doktor
girl_mother izd hayır emmiyo sadece sağlıyorum sütümü verince 2saat sonra mama veriyorum acaba 3saaat araligimi olması gerek
liyamira Mamayı sevmiyo olablr bizde bebelac gold kullanıyordk içmezdi zorla verirdim çok huzursuzdu sonra mamayı degiştirdik aptamile geçtk bir sorun yaşamadık 60cc içmesi gerek anne sütü alıyorsa ondanda olablr
izd girl_mother benim de sadece sütte, mamaya göre daha hızlı acıkıyor, mama ın sindirşmi daha zor tabii.. 3 aylık bebekte mide kapasitesi 120-150 CC arasjnda değişebilir. Ama size naçizane tavsiyem halen önceliği anne sütü olsun..