-Manolya- Benim limonlu kek , çilekli süt , bu ara da dankek çilekli tart keke taktım çok güzel 😂😍 markete gittiğimizde ya eşim ya ben mutlaka alırız bunları. Var mı sizinde böyle vazgeçilmez abur cuburunuz ve öneri marka vs verin deneyelim keşfedelim 😋
azramehmet -Manolya- ayyy bimde kekstra var pembe renkli okadr tadı güzel geliyo ki 🙈🙈🙈🙈 stoklayıp valizimi dolduruyorum ingiltere’ye getiriyorum 😂😂😂😂😂 çocuk gibi
slkmsncemile -Manolya- komik gelecek ama lahmacun. Evet lahmacuna doymuyorum. Damak ilk hasat müko, Tony’s salted caramel birde. En favorim bu. Bide kesinlikle Kinderin maxi kingi. Türkiyede zor bulunuyor bu yüzden bulduğumuzda stokluyoruz.
-Manolya- azramehmet evet çilekli olan bende galiba çilekli herşeyi seviyorum onu da çok alır yerim 😂
slkmsncemile -Manolya- normal damaktan daha lezzetli geliyor bana. Diğerlerini de mutlaka dene. Tony’s yine macrolarda var ama maxi king çok lanet ya
-Manolya- Hellloooo şokta kasa arkasında 25 tl üstüne çikolatalı pasta tadında diye büyük tablet çikolata satılıyor onu kaçırma o zaman denk gelirse mutlaka dene
Semaaa39 -Manolya- buaralar golf madagaskar dondurması 😵💫😵💫😵💫😵💫her gün 850 gram olan kutuyu tek başıma bitiryorum😂