Di_26 Hamileyken krem gibi şeyler kullanmadım genetik olduğunu gözlemlediğim için para dökmek istemedim. Ne zaman ki içten bir kaşıntı geldi, at kılı fırçayla fırçaladım. İşe yaradı. 27 kilo almama rağmen tek çatlakla ve belkide 37. haftada doğum yapmamla çatlak oluşmadan atlattım, halbuki ailemdeki tüm kadınların derin çatlakları olmuştur. Kilo verdikçe meydana çıkan çatlak gibi görünen görüntüden de fırçalayarak kurtuluyorum. Hücreleri hareketlendirdiği için işe yarıyor bence. Bir şey kullanacak olsaydım loreal’in nemlendirici aloe vera suyunu kullanırdım. Az bir şey vardı hamileyken gerildiğinde karnıma uyguluyordum çok iyi geliyordu. İndirim kolluyorum tavsiye ederim o da işe yarıyor.